Byttepunkt (0)
Respondentgrunnlag (1)
| 0 - 10 |
| 11 - 20 |
| 21 - 30 |
| 31 - 40 |
| 41 - 50 |
| 51 - 60 |
| 61 - 70 |
| 71 - 80 |
| 81 - 90 |
| 91 - 100 |
| 101 - 400 |
| 401 - 800 |
| Over 800 |
soneinndeling_rvu (3)
Reisemiddelfordeling_alle (4)
| Red: Band_1 |
| Green: Band_2 |
| Blue: Band_3 |
Bileiere som ikke disponerer elbil (5)
| ≤5 |
| ≤10 |
| ≤15 |
| ≤20 |
| ≤25 |
| ≤30 |
| ≤35 |
| ≤50 |
Andel over 17 uten førerkort for bil (6)
| ≤5% |
| ≤10% |
| ≤15% |
| ≤20% |
| ≤25% |
| ≤30% |
| ≤35% |
| ≤40% |
Ikke tilgang til bil (7)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
Ikke tilgang til gratis parkering ved arbeidsstedet (8)
| ≤5% |
| ≤10% |
| ≤15% |
| ≤20% |
| ≤25% |
| ≤30% |
Ikke tilgang til egen p-plass ved boligen (9)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
| ≤100% |
Under 500 m. fra bolig til holdeplass (10)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
Reisemiddelfordeling: bilfører (11)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
| ≤100% |
Reisemiddelfordeling: bilpassasjer (12)
| ≤5% |
| ≤10% |
| ≤15% |
| ≤20% |
| ≤25% |
| ≤30% |
| ≤35% |
Reisemiddelfordeling: kollektivtransport (13)
| ≤5% |
| ≤10% |
| ≤15% |
| ≤20% |
| ≤25% |
| ≤30% |
| ≤35% |
| ≤40% |
| ≤45% |
| ≤65% |
Reisemiddelfordeling: sykkel (14)
| ≤2,5% |
| ≤5% |
| ≤7,5% |
| ≤10% |
| ≤12,5% |
| ≤25% |
Reisemiddelfordeling: gange (15)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
Reisemiddelfordeling: gange, sykkel og kollektivtransport (16)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
| ≤100% |
Respondentgrunnlag (17)
| 0 - 10 |
| 11 - 20 |
| 21 - 30 |
| 31 - 40 |
| 41 - 50 |
| 51 - 60 |
| 61 - 70 |
| 71 - 80 |
| 81 - 90 |
| 91 - 100 |
| 101 - 400 |
| 401 - 800 |
| Over 800 |
Antall reiser i utvalget (18)
| 0 - 10 |
| 11 - 20 |
| 21 - 30 |
| 31 - 40 |
| 41 - 50 |
| 51 - 60 |
| 61 - 70 |
| 71 - 80 |
| 81 - 90 |
| 91 - 100 |
| 101 - 400 |
| 401 - 800 |
| Over 800 |
Antall reiser i utvalget (19)
| ≤10 |
| ≤20 |
| ≤30 |
| ≤40 |
| ≤50 |
| ≤60 |
| ≤70 |
| ≤80 |
| ≤90 |
| ≤100 |
| ≤400 |
| ≤800 |
| Over 800 |
Kollektivindeks ny: Særdeles god (20)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
Kollektivindeks TØI: svært god (21)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
Kollektivfrekvens dag min. 4 pr. t. (22)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
| ≤100% |
Kollektivfrekvens dag min. 8 pr. t. (23)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
| ≤100% |
Kollektivfrekvens i rush min. 8 pr. t. (24)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
| ≤100% |
Kollektivfrekvens i rush min. 4 pr. t. (25)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
| ≤100% |
Kollektivfrekvens i rush min. 2 pr. t. (26)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
| ≤100% |
Kollektivfrekvens dag min. 2. pr. t. (27)
| ≤10% |
| ≤20% |
| ≤30% |
| ≤40% |
| ≤50% |
| ≤60% |
| ≤70% |
| ≤80% |
| ≤90% |
| ≤100% |
|